優異獎 – 流行飲食廣告創作比賽 2021/22 – 洪水橋青年空間

優異獎 – 流行飲食廣告創作比賽 2021/22

流行飲食廣告創作比賽 2021/22

優異獎 (排名不分先後)


學校:梁式芝書院

參加者:何承恩 仇良瑜

主題:唱歌雞蛋仔

雞蛋仔,一款風靡香港多年的街頭小吃,憑其外脆內軟的口感俘獲了一眾粉絲。傳統雞蛋仔顏色金黃,糅雜著雞蛋和牛奶的香味,令人神往。為了適應時代的變遷,雞蛋仔衍生出許多不同的口味,從甜到鹹應有盡有;後來為了吸引年輕人的目光,更有商店抓住商機創造出以雞蛋仔為「甜筒」的雪糕雞蛋仔。 時至今日,雞蛋仔已有七十多年歷史。它見證了香港的歷史變遷,更繼承了港人靈活變通的智慧。它不局限於自身的味道,而是跟隨時代而改變,迎合眾人,正是這緊隨時代腳步的變通,讓這款美食得以無限延伸,越走越遠。


學校:聖公會林護紀念中學

參加者:鍾梓瑜 廖采兒 譚芷穎

主題:花之戀壽司

(放學鐘聲響起)

朋友:哇!你又食花之戀啊?

我:花之戀咁好吃,日日食都冇所謂啦!

朋友:咁咪又係因為佢鍾意食你先至食……

(廣告時間)

「飯呢就一舊,三文魚就三塊,仲有呢蛋黃醬同飛魚子添,電視節目有好多種……」

我:如果我識整花之戀就好啦……

(花之戀的起源)

旁白:花之戀係由加太賀壽司店嘅壽司師傅林國華自創嘅,當年嘅佢為咗挽救婚姻,但無奈買唔到100朵玫瑰花,於是就利用咗佢整壽司呢一個技能,用三文魚同魚子製作左而家嘅花之戀,期望可以感動到佢太太,可惜,佢唔能夠通過呢100朵嘅花之戀挽救到佢嘅婚姻,但呢一款嘅壽司就成為咗聞名海外嘅壽司。

(第二天)

我:唔知佢會唔會鍾意我整嘅花之戀呢?

男生:而家邊有人仲食花之戀㗎?海膽壽司好食好多喎……

(裝著我親手製作的花之戀的飯盒掉到了地上)

(另一天)

(我的飯盒內裝着海膽壽司)

朋友:你今日唔食花之戀啦?